Voor een succesvolle marketing automation strategie is een continue instroom van leads een vereiste. Wij werven via de verschillende kanalen (search, social, affiliate, owned) kwalitatieve leads.
Affiliate bereik
Sinds 1998 gespecialiseerd in ontwikkeling en management van performance based campagnes binnen ons affiliate netwerk.
Geprofileerd bereik
Selecteer binnen ons compliant e-mailbereik (B2C en B2B) de juiste profielen binnen jouw doelgroep.
Nieuw: publisher
partnerships
Publisher partnerships
Profiteer van een groot online bereik met advertorials in de nieuwsbrieven en op de websites van onze partners
Wij ontwikkelen een e-mail flow die zich richt op het verhogen van de engagement. Wij meten het gedrag van prospects binnen de flow en vullen op basis hiervan de ideale prospect journey in.
Fogg Behavior Model
Het model van B.J. Fogg gaat ervan uit dat er bepaald gedrag plaats vindt als de elementen motivatie, mogelijkheid en trigger samenkomen. Deze theorie staat centraal bij de invulling van onze diensten.
COFFEE dashboard
Onze eigen e-mail analytics tool geeft je een volledig overzicht van de performance van je campagnes, marketing automation flows en database. Ook meet COFFEE op profiel niveau realtime gedrag in de buyer journey.
Marketing automation
Wij helpen je met de strategie, concepting, ontwikkeling en het projectmanagement van je marketing automation campagne(s). Ook kun je bij ons terecht voor de inrichting van opvolgflows.
Prospects met de juiste motivatie worden geconverteerd naar nieuwe klanten (via EM, DM of TM). De data inzichten in profiel en gedrag worden gebruikt voor dataverrijking en doorlopende conversie optimalisatie van de e-mail flow en andere kanalen.
Tracking
Onze slimme systemen meten diverse variabelen zoals opens, clicks, conversies én realtime gedrag in de buyer journey.
Data & insights
Maximale conversie door de toepassing van neuro- psychologische inzichten op design en contact-flow..
Conversie optimalisatie
Wij optimaliseren je campagnes en verrijken je data door realtime gedrag uit de buyer journey te koppelen aan de gerealiseerde conversies.