Wie is OMG/Netdirect?

 

Al sinds 1998 houden wij ons bezig met conversieoptimalisatie. Eerst als pionier met Performance Based Advertising. Vanaf 2005 met online A/B testing en multivariabele tests. Vanaf 2013 door de toepassing van neuromarketing.

OMG/Netdirect is actief lid van DM branchevereniging DDMA, is door dezelfde organisatie met Goud gekwalificeerd wanneer het om informatiebeveiliging gaat, is ISO gecertificeerd en biedt een NO-SPAM garantie.

Ons team

Bij OMG/Netdirect werken we met een klein, maar uniek team met ongelooflijk veel kennis over online bereik, abonnementenwerving, projectmanagement, leadgeneratie en conversie optimalisatie.

Wij stellen voor:

Edwin Basten
Algemeen Directeur

Edwin Basten
Algemeen Directeur

E-mail marketing is ons vak, neuromarketing is onze passie. Na bijna 20 jaar online marketing heb ik gekozen voor e-mail als belangrijkste startpunt voor een dialoog met doelgroepen. Het is stabiel, meetbaar, voorspelbaar en toch dynamisch. Met relevante content kun je betrokkenheid creëren en beter herkennen wie echt in jou en jouw product geïnteresseerd is.

Frederik Brouwers
a.i. Managing Director OMG/Netdirect

Frederik Brouwers
a.i. Managing Director OMG/Netdirect

Zo veel en zo goed mogelijk abonnementen aan de man en vrouw brengen is het doel. En daarvoor leidt Frederik het mooie team van OMG/Netdirect. Daarnaast doet ‘ie wat in de wijn, houdt hij van lekker eten en speelt hij graag een potje golf.

Simone Buur
Directieassistente

Simone Buur
Directieassistente

Al 10 jaar werkt Simone bij OMG met toewijding en veel plezier waar zij verantwoordelijk is voor alle directiezaken, personeelszaken, wagenparkbeheer en evenementen.

Zij houdt van koken, wandelen, film kijken en festivals bezoeken.

Hiske Fluijt
Manager Publishers

Hiske Fluijt
Manager Publishers

Hiske onderhoudt het contact met aangesloten performance publishers. Verder heeft ze de verantwoordelijkheid over de uitbreiding van het bereik. Bij goed weer is ze op haar boot op het water te vinden en bij slecht weer op de bank met een goede film/serie. Verder houdt ze van koken en gezelligheid: borrels, feestjes en lekker eten met vrienden en familie.


Marjolein Koning
Finance Manager

Marjolein Koning
Finance Manager

Marjolein is Finance Manager en verantwoordelijk voor de financiële administratie bij OMG. Cijfers zijn haar passie, zij doet dit gedreven en al vele jaren! Ze houdt van haar gezin, lezen, vakanties en gezelligheid met vrienden.

Kirsten Konings
Junior Campaign Manager

Kirsten Konings
Junior Campaign Manager

Kirsten is medeverantwoordelijk voor de campagnes in de uitgeverijenbranche. Ze heeft in de loop der jaren een passie ontwikkeld voor online communicatie, is verknocht aan theater, kampioen bingewatching en gaat als het even kan naar de Noorse fjorden.

Minke Kroon
Product Manager

Minke Kroon
Product Manager

Als creatieveling geeft Minke een andere draai aan projecten. Ze houdt van wijn en is altijd in voor een brainstorm. Daarnaast is ze vrijwilliger bij de YMCA, is ze op ontdekkingstocht naar de leukste kroeg van Utrecht en houdt ze van zeilen.

Liska Penners
Frontoffice

Liska Penners
Frontoffice

Bij OMG is Liska het gezicht van de receptie samen met haar collega Yolanda en het 1e lachende gezicht dat u ziet als u binnenkomt. Ze houdt van lekker eten, stedentrips en is verantwoordelijk voor alle zaken m.b.t het pand. Inclusief de OMG snoeppot.


Yolanda van der Straaten
Frontoffice

Yolanda van der Straaten
Frontoffice

Bij OMG ben ik, Yolanda, het gezicht en de stem van de receptie samen met mijn collega Liska. Daarnaast bemoei ik me met de boekhouding. Ik hou van sporten, ben gek op kookprogramma’s en vind het leuk om te koken voor vrienden.

Martijn Versteeg
Account Manager Uitgeverijen

Martijn Versteeg
Account Manager Uitgeverijen

Martijn werkt als account manager bij OMG/Netdirect. Hij houdt van (hardere) dancemuziek, het volgen van alle sporten, lekker uit eten gaan en Netflix. Al het voorgaande uiteraard met een biertje of rode wijn in de hand.


Online abonneewerving - Ook voor u?

Online marketing voor abonneewerving is mooi, maar het moet wel wat opleveren. Wilt u weten hoe OMG/Netdirect voor u nieuwe abonnees kan werven?