COFFEE. Van bereik naar abonnees met e-maildriven marketing

Het oriëntatie proces voor een aankoopbeslissing is steeds meer verschoven naar online. Mensen willen niet meer onaangekondigd gebeld worden en fysieke DM’s zijn vaak te duur. E-mail is hét voorkeurskanaal voor de commerciële dialoog geworden; het is relevant, laagdrempelig en meetbaar.

Met de COFFEE methode spelen we in op deze ontwikkelingen. COFFEE staat namelijk voor Conversion Optimisation Funnel For Effective Engagement. Hiermee werven we leads die we converteren naar nieuwe abonnees met behulp van een e-mail driven strategie.

Wat is COFFEE?

Met COFFEE bouwen we voor u een e-mail database op met leads. Deze leads ontvangen campagnes afgestemd op gedrag. Op basis van de door ons ontwikkelde scoringsmethode stemmen we deze vervolgcampagnes af. Hiermee meten we de mate van motivatie van uw prospects om een abonnement aan te schaffen.

Meer over de COFFEE methode

Het COFFEE dashboard

Een centraal systeem waar de marketeer zijn e-maildriven campagne kan monitoren op gebied van e-mailtracking, gedrag, fulfilment en database management. Dat is wat het unieke COFFEE dashboard biedt. Door de motivatie per prospect in het dashboard inzichtelijk te maken is het mogelijk om relevante vervolgstappen te bepalen en in te zetten binnen de conversiefunnel.

 

Bekijk het dashboard

Waarom COFFEE?

Met COFFEE zetten wij ons bereik in die we met engagement- en conversiecampagnes converteren naar nieuwe abonnees. Net zoals van kwalitatieve koffiebonen, met de juiste koffiemolen en de beste koffiemachine, de meest heerlijke kop koffie wordt gezet. Nieuwsgierig naar COFFEE? Bekijk onze cases!

Bekijk onze COFFEE cases

Benieuwd wat COFFEE voor u kan betekenen?

Bel 030 750 4016 of mail mij, ik praat u graag bij!

Martijn Versteeg
Accountmanager

Contact opnemen

Online abonneewerving - Ook voor u?

Online marketing voor abonneewerving is mooi, maar het moet wel wat opleveren. Wilt u weten hoe OMG/Netdirect voor u nieuwe abonnees kan werven?