De afgelopen jaren hebben we met behulp van ons performance bereik met succes voor verschillende opdrachtgevers campagnes opgezet. Een greep uit onze succesvolle cases, waarin verschillende producten van OMG/Netdirect te zien zijn:

Kranten.nl creëerde een relevante én interactieve puzzelcampagne rondom Koningsdag om e-mailadressen te werven.

Lees meer

OMG heeft samen met de Telegraaf een COFFEE campagne opgezet om proef- en vaste abonnementen te werven.

Lees meer

De Telegraaf daagde OMG uit een campagne te creëren voor het aanvragen van een 2-jarig Telegraaf abonnement.

Lees meer

Moederdag: een goede gelegenheid om een krant of magazine onder de aandacht te brengen!

Lees meer

Om RTV gidsen onder de aandacht te brengen en een boost te geven aan ons bereik, hebben wij een RTV combi actie gecreëerd.

Lees meer

2016 is een schrikkeljaar. Voor de Persgroep was dit genoeg reden om abonnementen met flinke korting weg te geven.

Lees meer

Om nieuwsbriefinschrijvingen te werven voor kranten.nl, heeft OMG het concept “De beste krant van Nederland” bedacht en opgezet.

Lees meer

De doelstelling van dit optimalisatieproces was om een conversieverhoging te realiseren van meer dan 10%.

Lees meer

Om lezers kennis te laten maken met de Telegraaf, gaf de krant voordelige proefabonnementen weg met 72% korting.

Lees meer

De Telegraaf bood een knalactie aan rondom Pasen. Met een extra voordelige aanbieding en kans op een cadeaubon t.w.v. € 100,-

Lees meer

OMG/Netdirect organiseerde in samenwerking met de Telegraaf een campagne rondom Koningsdag 2016 om abonnees te werven.

Lees meer

Om nieuwsbriefabonnees te werven voor de website Bladen.nl, is een campagne gestart om nieuwsbriefinschrijvingen te genereren.

Lees meer

In een optimalisatietest voor het AD hebben we gekeken naar het effect van schaarste met een aflopende voorraadteller.

Lees meer

Online abonneewerving - Ook voor u?

Online marketing voor abonneewerving is mooi, maar het moet wel wat opleveren. Wilt u weten hoe OMG/Netdirect voor u nieuwe abonnees kan werven?