De afgelopen jaren hebben we met behulp van ons performance bereik met succes voor verschillende opdrachtgevers campagnes opgezet. Een greep uit onze succesvolle cases, waarin verschillende producten van OMG/Netdirect te zien zijn:

OMG heeft samen met de Telegraaf een COFFEE campagne opgezet om proef- en vaste abonnementen te werven.

Lees meer

De Telegraaf daagde OMG uit een campagne te creëren voor het aanvragen van een 2-jarig Telegraaf abonnement.

Lees meer

Speciale themadagen of feestdagen zijn een goede gelegenheid om een krant of magazine onder de aandacht te brengen. Moederdag bijvoorbeeld!

Lees meer

Om RTV gidsen onder de aandacht te brengen en een boost te geven aan ons bereik, hebben wij een RTV combi actie gecreëerd.

Lees meer

2016 is een schrikkeljaar. Voor de Persgroep was dit genoeg reden om abonnementen met flinke korting weg te geven.

Lees meer

Om nieuwsbriefinschrijvingen te werven voor kranten.nl, heeft OMG het concept “De beste krant van Nederland” bedacht en opgezet.

Lees meer

De doelstelling van dit optimalisatieproces was om een conversieverhoging te realiseren van meer dan 10%.

Lees meer

Om lezers kennis te laten maken met de Telegraaf, gaf de krant voordelige proefabonnementen weg met 72% korting.

Lees meer

De Telegraaf besloot een knalactie aan te bieden rondom Pasen. Met een extra voordelige aanbieding en kans op een Jumbo cadeaubon t.w.v. € 100,-.

Lees meer

Dit jaar organiseerde OMG/Netdirect in samenwerking met de Telegraaf een campagne rondom Koningsdag om abonnees te werven.

Lees meer

Om nieuwsbriefabonnees te werven voor de website Bladen.nl, is een campagne gestart om nieuwsbriefinschrijvingen te genereren.

Lees meer

In een optimalisatietest voor het AD hebben we gekeken naar het effect van schaarste met een aflopende voorraadteller.

Lees meer

Online abonneewerving - Ook voor u?

Online marketing voor abonneewerving is mooi, maar het moet wel wat opleveren. Wilt u weten hoe OMG/Netdirect voor u nieuwe abonnees kan werven?