Optimalisatie Bladen.nl & Kranten.nl

25 Nov 2016

De afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met de optimalisatie van Bladen.nl en Kranten.nl. We hebben nieuwe elementen toegevoegd die ervoor zorgen dat de site persoonlijker, interactiever en relevanter is geworden. Hiermee verbeteren we de customer journey van de (potentiële) klant én zorgen we voor meer conversies. Wat we …
Lees verder


Wat doet een Campaign Manager bij OMG/Netdirect?

15 Nov 2016

OMG/Netdirect groeit! We zijn op zoek naar een nieuwe collega in de vorm van de vacature van Campaign Manager kranten bij OMG/Netdirect. Hier kan je de vacature bekijken. Maar wat doe je precies als Campaign Manager? Onze collega Kirsten geeft meer informatie:   Wat vertel je aan je ouders en …
Lees verder


Zo maak je van cold calling een succes

09 Sep 2016

Bel jij nog veel? In mijn omgeving gebeurt het nog maar heel weinig. We hebben Whatsapp, Snapchat, Facebook en e-mail om gemakkelijk in contact te komen met onze vrienden en familie. Een uitgebreid telefoongesprek met mensen in mijn omgeving waar ik veel om geef komt eigenlijk weinig voor. Ik zit …
Lees verder


Even voorstellen: Kirsten Konings

18 Jul 2016

De eerste zin in een voorstelstuk blijkt toch altijd erg lastig, dus laat ik maar met de deur in huis vallen! Mijn naam is Kirsten en sinds april ben ik bij OMG werkzaam als Junior Campaign Manager. Ik ben een geboren en getogen Haarlemmer en reis elke dag richting het …
Lees verder


De krachtige werking van “stopt automatisch”

04 Dec 2015

Is uw product aflopend? Dan adviseren wij altijd om dit duidelijk te vermelden in de aanbieding. In het bijzonder omdat het onzekerheden wegneemt bij de consument. Deze weet hierdoor waar hij aan toe is omdat een drempel is weggenomen (hoe lang zit ik hier aan vast, is er geen addertje …
Lees verder


Online abonneewerving - Ook voor u?

Online marketing voor abonneewerving is mooi, maar het moet wel wat opleveren. Wilt u weten hoe OMG/Netdirect voor u nieuwe abonnees kan werven?