Effectief doelgroepen bereiken

Bereik effectief het hart van de doelgroep met het grootste opt-in e-mailbereik van Nederland. We bieden verschillende vormen van bereik aan om in contact te komen met de doelgroep.

Profiled e-mail

Omschrijving
Profiled e-mail is een doorlopende campagnestrategie voor het opbouwen en converteren van hoog gemotiveerde leads via verschillende online kanalen. De campagnes worden uitgezet binnen het bereik van 4,5 miljoen profielen bij premium publishers.

Campagnedoelstellingen

  • Branding en awareness
  • Engagement
  • Conversie attributie
  • Traffic
  • Gedragsdata

Targeting mogelijkheden
Het is mogelijk om een consumenten of zakelijke doelgroep samen te stellen op basis van meerdere selectiecriteria, zoals geslacht, leeftijd, postcode, gezinssituatie, opleidingsniveau, automotive kenmerken, etc.

Uitingen
Een rich e-mail is wordt ingezet voor een Profiled e-mailcampagne, we raden aan om de doelgroep gedurende een langere periode aan te schrijven d.m.v. een Always On strategie, maar het is ook mogelijk om campagnematig de doelgroep te bereiken.

Om de campagne naar een hoger niveau te brengen zijn er een aantal aanvullende mogelijkheden:

  • Kinetic e-mail
  • Meerdere contactmomenten o.b.v. gedrag
  • Personalisatie
  • Bestandsontdubbeling
  • Opvolging met COFFEE
  • Response verwerking
  • Crossmediale opvolging

Afrekenmodel
Bij Profiled e-mail wordt er gerekend op basis van CPM. Daarnaast is het mogelijk om Whooz data toe te voegen, + 20% CPM-tarief.

CPM-tarief o.b.v. contactmomenten
Rich campagne v.a. 70 euro
Rich Always On v.a. 50 euro

Affiliate e-mail

Omschrijving
Affiliate e-mail is een kortlopende campagnestrategie voor het bereiken van een brede doelgroep. De campagnes worden uitgezet binnen het bereik van 5 miljoen e-mailadressen bij het affiliate netwerk.

Campagnedoelstellingen

  • Awareness
  • Traffic
  • Conversie
  • EM en TM leadwerving

Targeting mogelijkheden
Het is mogelijk om een consumenten doelgroep te bereiken op basis van geslacht of leeftijd.

Uitingen
Een affiliate billboard of een positie in een actiemail wordt ingezet bij deze campagnevorm. We raden aan om de e-mailadressen gedurende een langere periode aan te schrijven d.m.v. een Always On strategie, maar het is ook mogelijk om campagnematig de e-mailadressen te bereiken.

Om de campagne naar een hoger niveau te brengen zijn er een aantal aanvullende mogelijkheden:

  • Creatie landingspagina
  • Opvang leads
  • Opvolg flow leads

Afrekenmodel
Bij Affiliate e-mail wordt er gerekend op basis van low CPM of CPX. Daarnaast is het mogelijk om Whooz data toe te voegen, + 20% CPM-tarief.

CPM-tarief o.b.v. contactmomenten
Affiliate billboard of positie in actiemail v.a. 15 euro

Display e-mail

Omschrijving
Display e-mail is een kortlopende campagnestrategie voor het bereiken van een brede doelgroep. De campagnes worden uitgezet binnen het bereik van 100 miljoen views per maand bij premium nieuwsbrieven.

Campagnedoelstellingen

  • Traffic
  • Leadwerving

Targeting mogelijkheden
Het is mogelijk om een consumenten of zakelijke doelgroep te bereiken op basis van de titel van de premium nieuwsbrieven.

Uitingen
Een bannerpositie met tekst en/of beeld wordt ingezet bij deze campagnevorm. We raden aan om de e-mailadressen gedurende een langere periode aan te schrijven d.m.v. een Always On strategie, maar het is ook mogelijk om campagnematig de e-mailadressen te bereiken.

Om de campagne naar een hoger niveau te brengen zijn er een aantal aanvullende mogelijkheden:

  • Contentstrategie d.m.v. advertorials

Afrekenmodel
Bij Display e-mail wordt er gerekend op basis van CPM. Daarnaast is het mogelijk om Whooz data toe te voegen, + 20% CPM-tarief.

CPM-tarief o.b.v. contactmomenten
Bannerpositie v.a. 10 euro

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?
Neem contact op! Ik praat u graag bij.
Brendan Brouwer
Managing Director
brendan.brouwer@omg.nl
030 750 4000
Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?
Neem contact op! Ik praat u graag bij.
Brendan Brouwer
Managing Director
letty.denijs@omg.nl
030 750 4000
OMGMailmedia is onderdeel van OMG, het online activatie bureau met 20 jaar ervaring in online marketing. OMG bestaat uit OMG/Mailmedia dat zich specialiseert in online bereik met haar datapool van 10 miljoen opt-in e-mailadressen. OMG/Brainshuffle is gespecialiseerd in het vormgeven en ontwikkelen van e-maildriven customer journeys die perfect aansluiten op uw conversietraject.
Zonnebaan 45
3542 EB Utrecht
030 750 4000
info@omg.nl
OMGMailmedia is onderdeel van OMG, het online activatie bureau met 20 jaar ervaring in online marketing. OMG bestaat uit OMG/Mailmedia dat zich specialiseert in online bereik met haar datapool van 10 miljoen opt-in e-mailadressen. OMG/Brainshuffle is gespecialiseerd in het vormgeven en ontwikkelen van e-maildriven customer journeys die perfect aansluiten op uw conversietraject.

Zonnebaan 45     3542 EB Utrecht    030 750 4000

U kunt ons bereiken op 030 750 4000 of laat je gegevens achter zodat wij contact met je kunnen opnemen.

Wij hebben u bericht ontvangen. een van onze collega's zal spoedig contact met u opnemen