Wie is OMG/Mailmedia?

Bij OMG/Mailmedia werkt een uniek team van specialisten met unieke kennis over online bereik, projectmanagement en e-mailmarketing.

Al sinds 1998 houden wij ons bezig met conversieoptimalisatie. Eerst als pionier met Performance Based Advertising. Vanaf 2005 met online A/B testing en multivariabele tests. Vanaf 2013 door de toepassing van neuromarketing. Vandaag de dag helpen wij als e-mailmarketing bureau nieuwe stijl onze opdrachtgevers aan meer klanten met de effectieve inzet van ons bereik van ruim 8 miljoen opt-in e-mailadressen.

OMG is actief lid van DM branchevereniging DDMA, is door dezelfde organisatie met Goud gekwalificeerd wanneer het om informatiebeveiliging gaat, is ISO gecertificeerd en biedt een NO-SPAM garantie.

Ons team
Ons team bestaat uit Campaign Managers en e-mailmarketeers en Accountmanagers

Graag stellen wij ons even voor:

Edwin Basten
Algemeen Directeur

Edwin Basten
Algemeen Directeur

E-mail marketing is ons vak, neuromarketing is onze passie. Na bijna 20 jaar online marketing heb ik gekozen voor e-mail als belangrijkste startpunt voor een dialoog met doelgroepen. Het is stabiel, meetbaar, voorspelbaar en toch dynamisch. Met relevante content kun je betrokkenheid creëren en beter herkennen wie echt in jou en jouw product geïnteresseerd is.

Marcel Beckers
Operations Manager

Marcel Beckers
Operations Manager

Marcel is de spilfiguur tussen adverteerder en sitepartner. Als wandelende e-maildatabase is hij geboeid door de kracht van e-mail. Hij houdt van aanpakken en korte lijntjes, is flexibel en analytisch sterk. Daarnaast traint hij altijd voor zijn volgende wielrentour.

Daphne van den Berg
Junior Campaign Manager

Daphne van den Berg
Junior Campaign Manager

Daphne is in augustus begonnen als Junior Campaign manager. Na haar afstudeerstage in de e-mailmarketingbranche is ze op zoek gegaan naar een baan in dezelfde branche en zo is ze bij OMG terecht gekomen!

Sabine Stam
Campaign Manager

Sabine Stam
Campaign Manager

Enthousiast. Spring-in-t-veld. Eigenwijs.  Zuid(elijk)-Afrika. Nieuwsgierig. Organiseren. Wijn. Sporten (niet te vaak). Bourgondisch. Surfen. Schrijven. Zee. Nelson Mandela. Houdt van de sfeer op vliegvelden. Grootste passie is reizen (dit is inclusief de files tussen Rotterdam en Utrecht).


Thom Besamusca
Junior Campaign Manager

Thom Besamusca
Junior Campaign Manager

Thom is bij OMG begonnen als afstudeerstagiair en inmiddels werkzaam als Campaign Manager. Naast het werk drinkt hij graag een drankje met vrienden, is hij twee keer per week aan het trainen bij zijn voetbalclub én gaat hij naar de sportschool.

Brendan Brouwer
Accountmanager

Brendan Brouwer
Accountmanager

In 2012 meldde Brendan zich bij OMG met het idee voor Mailmaps.nl.  Een tool voor lokale e-mailmarketing. Sindsdien houdt hij zich bezig met de verdere ontwikkeling van Mailmaps en klanten die gebruik maken van lokale e-mailmarketing.

Simone Buur
Directieassistente

Simone Buur
Directieassistente

Al 10 jaar werkt Simone bij OMG met toewijding en veel plezier waar zij verantwoordelijk is voor alle directiezaken, personeelszaken, wagenparkbeheer en evenementen.

Zij houdt van koken, wandelen, film kijken en festivals bezoeken.

Hiske Fluijt
Manager Publishers

Hiske Fluijt
Manager Publishers

Hiske onderhoudt het contact met aangesloten performance publishers. Verder heeft ze de verantwoordelijkheid over de uitbreiding van het bereik. Bij goed weer is ze op haar boot op het water te vinden en bij slecht weer op de bank met een goede film/serie. Verder houdt ze van koken en gezelligheid: borrels, feestjes en lekker eten met vrienden en familie.


Laura Heimgartner – Hoencamp
Campaign Manager

Laura Heimgartner – Hoencamp
Campaign Manager

Laura werkt met de klant samen om succesvolle campagnes te maken. In haar vrije tijd spreekt ze graag af met vrienden, fotografeert ze vliegtuigen op  luchthavens en is ze een enthousiaste yogi. Haar favoriete yogi quote: Accept what you cannot change & change what you cannot accept.

Marcel Kolb
Channel Director Media Agencies

Marcel Kolb
Channel Director Media Agencies

Naast zijn ruime online strategische sales ervaring, is hij altijd op tijd, heeft hij nooit haast, is hij nuchter en briljant (niet altijd), luistert meer dan dat hij zegt, maar áls hij dan wat zegt…. bulls eye! Fervent liefhebber van muziek, wijn en daarmee kampioen pub-quizes.

Marjolein Koning
Finance Manager

Marjolein Koning
Finance Manager

Marjolein is Finance Manager en verantwoordelijk voor de financiële administratie bij OMG. Cijfers zijn haar passie, zij doet dit gedreven en al vele jaren! Ze houdt van haar gezin, lezen, vakanties en gezelligheid met vrienden.

Marcel Kuiper
Managing Partner

Marcel Kuiper
Managing Partner

Marcel is partner/directeur bij OMG. Hij is resultaat gedreven en wil het hoogst haalbare rendement voor klanten( partners) behalen. Is sportliefhebber, loopt hard en golft, houdt van reizen en lekker eten.


Charlotte Oerlemans
Junior Campaign Manager

Charlotte Oerlemans
Junior Campaign Manager

Charlotte werkt als Campaign Manager bij OMG/Mailmedia en houdt zich daarnaast bezig met de ontwikkeling van het bereik van Mailmedia. Ze is gek op hardlopen en kijkt elke dag uit naar de mooiste week van het jaar: Carnaval!

Liska Penners
Frontoffice

Liska Penners
Frontoffice

Bij OMG is Liska het gezicht van de receptie samen met haar collega Yolanda en het 1e lachende gezicht dat u ziet als u binnenkomt. Ze houdt van lekker eten, stedentrips en is verantwoordelijk voor alle zaken m.b.t het pand. Inclusief de OMG snoeppot.

Yolanda van der Straaten
Frontoffice

Yolanda van der Straaten
Frontoffice

Bij OMG ben ik, Yolanda, het gezicht en de stem van de receptie samen met mijn collega Liska. Daarnaast bemoei ik me met de boekhouding. Ik hou van sporten, ben gek op kookprogramma’s en vind het leuk om te koken voor vrienden.

Fabienne van Vuuren
Sales Director B2B

Fabienne van Vuuren
Sales Director B2B

Mijn salesachtergrond in combinatie met mijn ervaring in het uitgeversvak komen mij goed van pas binnen mijn huidige functie; adverterend Nederland koppelen aan de juiste doelgroep middels e-mail marketing.


Rutger Winkel
Account Executive

Rutger Winkel
Account Executive

Rutger | sportief | muziek | eten & drinken | films | zingen | reizen | koken | skiën | schaatsen | golfen


Wilt u meer weten?

E-mailmarketing is mooi, maar het moet wel wat opleveren.
Wilt u weten hoe u van e-mail het meest krachtige conversiekanaal maakt?

Laat hier uw gegevens achter en wij nemen z.s.m. contact met u op.