Uw doelgroep oriënteert zich online en bepaalt zelf waar en wanneer ze informatie ontvangt. Op een groot deel van de koopbeslissing heeft u dus weinig invloed. Tel daarbij op de toenemende diversiteit van mediakanalen, en het feit dat we steeds minder gevoelig worden voor reclame. Het resultaat? De effectiviteit van uw reclamebudget neemt af.

Daarom hebben wij Klantenvinder ontwikkeld. Een aanpak waarbij we data combineren met slimme online systemen en neuro-psychologische inzichten. Met als doel: relevante campagnes.

 

Met klantenvinder:

  • Combineren we profiel- en gedragsdata waarmee we de koopintentie van de doelgroep signaleren
  • Werven we leads en converteren we deze naar klanten met e-maildriven campagnes
  • Creëren we Premium Profiled Audiences om ook in de toekomst effectief te adverteren.

Het klantprofiel bepalen

We bepalen het gewenste profiel van uw prospects en hiermee selecteren we het juiste bereik binnen ons opt-in e-mailbereik van 10 miljoen e-mailadressen.

Met deze inzichten ontwikkelen we de optimale contactflow waarmee we betrokkenheid creëeren en conversiemomenten.

Meer lezen

Inzicht door gedrag

Het gedrag van de prospects meten we in deze contactflow (of e-mailjourney). DIt doen we met ons COFFEE-dashboard dat we ontwikkeld hebben op basis van het gedragsmodel van B.J. Fogg. Zo meten we de koopintentie van uw prospects en stemmen de campagne content en kanalen af op het gedrag.

Lees meer over COFFEE

Het resultaat

Het resultaat van deze campagnes? U krijgt een doorlopende aanvoer van nieuwe klanten, donateurs, of abonnees. En natuurlijk branding en awareness rondom uw merk en traffic naar uw website. Ondertussen verzamelen we nieuwe data, waarmee we in staat zijn om Premium Profiled Audiences op te zetten. Hiermee kunt u prospects ook via andere kanalen bereiken zoals telemarketing, direct marketing en display advertising.

Bekijk de cases

Wilt u meer weten over Klantenvinder?

Bekijk onze gloednieuwe Klantenvinder website of neem contact met mij op! Ik praat u graag bij over hoe wij met deze methode nieuwe klanten voor u kunnen werven.

Brendan Brouwer
Commercieel Directeur OMG/Mailmedia
Brendan.Brouwer@omg.nl
030 750 4001

Neem contact op

Wilt u meer weten?

E-mailmarketing is mooi, maar het moet wel wat opleveren.
Wilt u weten hoe u van e-mail het meest krachtige conversiekanaal maakt?

Laat hier uw gegevens achter en wij nemen z.s.m. contact met u op.