Cases: Op zoek naar e-mail inspiratie?

Wilt u weten waar wij eerder aan gewerkt hebben? Op deze pagina vindt u enkele cases waar we trots op zijn. Met de inzet van ons geprofileerde e-mailbereik en converterende e-mails en landingspagina’s hebben we nieuwe leads en klanten geworven voor onze adverteerders.

Wanneer zijn de openrates en clickrates hoog genoeg om succesvol te zijn? En hoe bereik je deze hoge rates? Hier laten we zien hoe we dat gedaan hebben. Heeft u vragen over een van de cases of bent u geïnteresseerd om een campagne te starten, neem dan contact met ons op!

Van marketeer naar verleider - Ontdek de converterende kracht van neuromarketing technieken toegepast in e-mails.

Lees meer

De persoonlijke e-mailcampagne van DTG behaalde een bovengemiddeld aantal Sales Qualified Leads. Hoe? Lees het hier!

Lees meer

Met een leiderschapsprofiel test werden zoveel mogelijk e-mailadressen verzameld voor de Baak. Lees hier hoe wij dit hebben gedaan.

Lees meer

EMC ondersteunt culturele instellingen en voor een cultuuronderzoek is Mailmaps ingezet om bereik te genereren.

Lees meer

Met COFFEE werven wij nieuwe klanten voor onze adverteerders. Voor Toyota hebben we proefritten geworven.

Lees meer

De preheader. Dat kleine stukje tekst onder je onderwerpregel. Vaak wordt er weinig mee gedaan. Een gemiste kans!

Lees meer

Met dealeradvertising maakt Mailmaps het mogelijk voor autodealers om lokale e-mailmarketing in te zetten.

Lees meer

OMG heeft voor Centraal Beheer Achmea een e-mailstrategie opgezet om nieuwe klanten voor autoverzekeringen te werven.

Lees meer

AOG school of management is onderdeel van de stichting Academische Opleidingen Groningen.

Lees meer

De VELUX case is één van de neuromails van OMG. Met een neuromail past OMG neuro- en psychologische elementen toe.

Lees meer

Deze e-mailcampagne had als doel om bekendheid voor de BMW i On Tour te creëren, traffic naar de landingspagina te genereren.

Lees meer

Kwalitaria cafetaria is onderdeel van het Franchise Friendly concept, de grootste zelfstandige food franchise in Nederland.

Lees meer

Het doel van Centraal beheer Achmea was zoveel mogelijk kwalitatieve traffic te genereren naar de landingspagina.

Lees meer

Wilt u meer weten?

E-mailmarketing is mooi, maar het moet wel wat opleveren.
Wilt u weten hoe u van e-mail het meest krachtige conversiekanaal maakt?

Laat hier uw gegevens achter en wij nemen z.s.m. contact met u op.