COFFEE-dashboard is vernieuwd!

20 dec 2018

Door het gedrag tijdens de journey te meten wordt de motivatie gemeten van de doelgroep om tot een aankoop over te gaan. Hiermee is het bijvoorbeeld mogelijk om hoog gemotiveerde leads als eerste door Telemarketing op te laten volgen, zodat de efficiëntie van TM toeneemt.  Daarnaast is het ook mogelijk …
Lees verder


Van “Stand alone” campagnes naar Always On

19 dec 2018

De afgelopen jaren zien we dat het consumentengedrag in rap tempo verandert. En door de versnippering van mediakanalen is er minder direct contact mogelijk met prospects tijdens de journey. Al met al dus veel minder invloed op de koopbeslissing. Consumenten zijn steeds minder goed te voorspellen op basis van profieldata …
Lees verder


Even voorstellen: Sanne van Dorp

30 mei 2018

Sinds kort werkt Sanne van Dorp als Junior Campagne Manager bij OMG/Mailmedia. Hoog tijd om zich even voor te stellen en hem beter te leren kennen. Welkom Sanne, vertel eens: hoe ben je bij OMG/Mailmedia terecht gekomen? Ik kwam de functie van Junior Campagne Manager tegen op Indeed. Na het …
Lees verder


Even voorstellen: Leanne Bennema

In april is Leanne Bennema in haar functie als Junior Campaign Manager Performance bij OMG/Mailmedia begonnen. Hoog tijd om zich even voor te stellen en haar beter te leren kennen. Welkom Leanne, vertel eens: hoe ben je bij OMG/Mailmedia terecht gekomen? Heel eerlijk kende ik OMG/Mailmedia niet toen ik hier …
Lees verder


OMG is klaar voor de toekomst!

We hebben de ISO 27001 certificering behaald en de ISO 9001 certificering is verlengd. Bij OMG hechten we veel waarde aan kwaliteit en informatieveiligheid. Gelukkig maar, zal je denken. We werken namelijk elke dag met ontzettend veel data. We hebben onze kwaliteitsprocessen al sinds jaar en dag vastgelegd volgens ISO …
Lees verder


Verhaal achter de happyfact: 40% van de vakantiegangers mailt elke dag.

27 nov 2017

Om de kracht van e-mail te laten zien, delen we graag onze HappyFacts via LinkedIn. Met deze facts presenteren we interessante weetjes en onderzoeksresultaten over e-mail- en neuromarketing. Maar we snappen dat 1 stelling nieuwsgierigheid opwekt en dat je graag wil weten waar de HappyFacts op gebaseerd is en wat …
Lees verder



Het verhaal achter de facts: 75% van de e-mail omzet…

06 sep 2017

Om de kracht van e-mail te laten zien, delen we graag onze HappyFacts via LinkedIn. Met deze facts presenteren we interessante weetjes en onderzoeksresultaten over e-mail- en neuromarketing. Maar we snappen dat 1 stelling nieuwsgierigheid opwekt en dat je graag wil weten waar de HappyFacts op gebaseerd is en wat …
Lees verder


Hoe zet je e-mail succesvol in bij een crossmediale campagne?

05 sep 2017

Ben jij geneigd om na een enkele e-mail, folder of gesponsord social media bericht actie te ondernemen? Nee? Niet zo gek. Onderzoek toont aan dat we meerdere boodschappen nodig hebben om de merkherkenning te vergroten. En met onze COFFEE flow merken we dat leads 2x meer geneigd zijn om te …
Lees verder


Hoe voorkom je dat de CTA de conversiekiller van jouw e-mail wordt

04 sep 2017

Ah… doelstellingen behalen. We moeten het allemaal, het liefst gisteren nog. E-mail draagt bij aan het behalen van de doelstellingen omdat het een van de meest succesvolle mediums is als we kijken naar ROI. Maar we merken dat de verwachtingen rondom conversies erg hoog liggen. Dat er na één e-mail …
Lees verder


Terugblik OMG Zeil Event 2017

28 aug 2017

23 augustus was het dan zover: het OMG zeil event, speciaal georganiseerd voor onze site partners en publishers. Aan het weer kon het niet liggen; met 27 graden was het een perfecte dag om het water op de gaan met zeilschip De Titaan. Edwin Basten, Directeur OMG, opende de middag …
Lees verder


Hoe e-mail langzaam evolueert naar mailbare microsites

E-mail saai? Absoluut niet! Het is aan ons als designers om de markt van e-mail design en techniek goed in de gaten te houden. En anno 2017 gaan de ontwikkelingen sneller dan ooit. Er is steeds meer mogelijk om ervoor te zorgen dat e-mail persoonlijk, dynamisch en opvallend wordt en …
Lees verder


Hoe meet je effectief de resultaten van je e-mailcampagne?

22 aug 2017

Leuk, zo’n e-mail marketing campagne. Maar wat levert het nu op? Wanneer is het voor jou een succes en wanneer moet je weer terug naar de tekentafel? In dit artikel kijken we naar verschillende manieren om de resultaten van jouw e-mailmarketing campagne te meten. Bloed, zweet en tranen heeft het …
Lees verder


Online communiceren met je B2B doelgroep: zó laat je geen kansen liggen

14 aug 2017

Voor de meeste bedrijven met een zakelijke doelgroep geldt nog steeds dat de telefoon de belangrijkste salestool is. Hierdoor blijven er veel interessante kansen liggen. In dit artikel vertel ik je meer over de kracht van leadgeneratie en e-mailmarketing binnen de B2B-marketing. Via een gericht stappenplan kan je je prospects …
Lees verder


Bedankpagina’s optimaal benutten

24 jul 2017

Een e-mail versturen. Lijkt gemakkelijk en redelijk simpel. Toch? Maar onderschat het niet! Een enkele e-mail bestaat namelijk uit maar liefst 5 touchpoints: De inbox (onderwerpregel en preheader) De e-mail De landingspagina De bedankpagina De bedankmail Heel veel aandacht gaat uit naar de e-mail en landingspagina. Maar vergeet vooral de …
Lees verder


De digitale transformatie van showrooms in de autobranche

13 jul 2017

Maar liefst 90 procent van de consumenten begint de aankoopreis voor een auto online.   We stipten dit al eerder aan, maar nu gaan we er ook dieper op in wat dat betekent voor je marketinginzet. Hoe ga je van clicks naar bricks en zorg je ervoor dat je kopers …
Lees verder


E-mailmarketing trends: dynamische content en originele verzendtijden

20 jun 2017

Wat zijn de belangrijkste e-mailontwikkelingen in 2017? De Nationale E-mail Benchmark geeft antwoord. De cijfers uit de benchmark zijn bepaald uit een analyse van 4,7 miljard e-mails uit 185.000 e-mailcampagnes afkomstig van Nederlandse organisaties uit 24 verschillende sectoren. In dit artikel geef ik je een overzicht van de belangrijkste cijfers …
Lees verder


B2B marketeers: grijp je kans met neuromarketing!

De kennis uit neuromarketing technieken wordt tot nu toe veelal toegepast in de B2C markt. Denk aan de websites van Booking.com, Bol.com of Amazon. Onderzoek heeft echter aangetoond dat er ook grote kansen liggen bij zakelijke markt! Eveline van Zeeland-van der Holst is hierover aan het woord in het artikel …
Lees verder


6 dingen die je nog niet wist over ons e-mailbereik

16 jun 2017

10 miljoen opt-in e-mailadressen. Dat is het bereik van OMG/Mailmedia waarmee we het grootste opt-in e-mailbestand van Nederland hebben. Jij kan adressen uit dit bestand inkopen en daarop mailings versturen om branding en awareness te creëren of om leads te werven. Niets nieuws tot zover. Maar een bereik van 10 …
Lees verder


Welke vorm van e-mailmarketing past het beste bij jou?

17 mrt 2017

E-mailmarketing is er in veel verschillende vormen en maten. Niet gek, aangezien het een flexibel medium is dat past bij verschillende doelstellingen. Daarom zet OMG het medium e-mail op vele manieren in. Welke vorm van e-mailmarketing past het beste bij jouw doelstelling? Ik zet een aantal voorbeelden voor je op …
Lees verder


  • Pagina 1 van 2
  • 1
  • 2