Klantenvinder

Klantenvinder.nl: van data naar klanten

Uw doelgroep oriënteert zich online en bepaalt zelf waar en wanneer ze informatie ontvangt. Op een groot deel van de koopbeslissing heeft u dus weinig invloed. Herkent u dit?
Tel daar bij op de toenemende diversiteit van mediakanalen, en het feit dat we steeds minder gevoelig worden voor reclame. Het gevolg? De effectiviteit van uw reclamebudget neemt af.

Daarom hebben wij op basis van 20 jaar ervaring met online leadgeneratie en conversieoptimalisatie Klantenvinder ontwikkeld. Een methode waarbij we data en creativiteit combineren met slimme online systemen en neuro-psychologische inzichten. Met als doel relevante campagnes die luisteren naar het gedrag dat de doelgroep vertoont binnen de customer journey.

1. We bepalen het profiel van uw prospects op basis van klant-analyse
2. We selecteren de juiste prospects binnen ons datadriven e-mail bereik
3. Op basis van de customer journey ontwikkelen we de e-mail campagne flow
4. We meten gedrag en conversie en volgen dit in ons COFFEE-dashboard
5. We optimaliseren op basis van neuro-psychologische inzichten

Hoe werkt dat dan precies?

Door gebruik te maken van verschillende segmentatiemodellen bepalen we het gewenste profiel van uw prospects. Op basis van dit profiel selecteren we het juiste bereik binnen ons opt-in e-mail bereik van 10 miljoen adressen. We analyseren de customer journey en ontwikkelen de optimale contactflow.
We sturen relevante content om betrokkenheid te creëren en de juiste triggers om conversie te realiseren.

Onze designers en e-mail specialisten zijn zeer ervaren neuro-marketeers. Op basis van neuro-psychologische inzichten zorgen zij er voor dat de contact-flow optimaal aansluit bij de customer journey van uw prospects.

Het gedrag van prospects in de online journey wordt real-time gemeten. Dat doen we met ons COFFEE-dashboard, dat we ontwikkeld hebben op basis van het gedragsmodel van B.J. Fogg. Zo meten we de koopintentie van uw prospects en stemmen de campagnecontent en kanalen af op het gedrag. Het COFFEE-dashboard biedt ons ook de mogelijkheid om conversie over de gehele flow te meten in plaats van alleen op losse touchpoints.

 

Een doorlopende aanvoer van nieuwe klanten, donateurs of abonnees. En natuurlijk branding, awareness en traffic naar uw site. Ondertussen verzamelen we tevens nieuwe data, waarmee we in staat zijn Premium Profiled Audiences op te zetten. Hiermee kunt u dezelfde prospects ook via andere kanalen zoals telemarketing, direct marketing en display advertising bereiken.

Wilt u meer weten over Klantenvinder? Neem een kijkje op Klantenvinder.nl of neem contact met ons op via klantenvinder@omg.nl

Let’s make online marketing work!

Zonnebaan 45     |     3542 EB Utrecht     |     030 750 4000     |     info@omg.nl
Zonnebaan 45     |     3542 EB Utrecht     |     030 750 4000     |     info@omg.nl

Zonnebaan 45     3542 EB Utrecht    030 750 4000

U kunt ons bereiken op 030 750 4000 of laat je gegevens achter zodat wij contact met je kunnen opnemen.

Wij hebben u bericht ontvangen. een van onze collega's zal spoedig contact met u opnemen