logo Oranje Fonds

Donateurs en vrienden werven met COFFEE

 

Het Oranje Fonds ondersteunt projecten die de sociale infrastructuur verbeteren. En om dit succesvol te blijven doen heeft het Oranje Fonds nieuwe “vrienden” nodig. Om succesvol nieuwe vrienden en donaties te werven werd OMG/Brainshuffle ingeschakeld met COFFEE.

Motivatie verhogen
Met deze e-maildriven marketing methode zet OMG/Brainshuffle drie campagnes uit die het motivatielevel van de doelgroep geleidelijk verhoogt. In de laatste stap is de motivatie het hoogst en dan vragen we ontvangers om te converteren naar een vriend of een donatie te geven.

7500
leads werden geworven
45 %
was de gemiddelde openrate
52 euro
was het gemiddelde donatiebedrag

Wilt u meer weten over deze case?

Download hier de gehele case en lees meer over hoe wij nieuwe vrienden geworven hebben voor het Oranje Fonds!



Komt u graag met ons in contact?

Bent u net zo enthousiast over ons verhaal als wij zelf? Download dan zeker de OMG/Brainshuffle take-away, meld u aan voor de update mail met tips & ontwikkelingen of plaats een belverzoek voor meer informatie.