OMG helpt u met het werven van nieuwe klanten door middel van e-mail. Dit doen wij met onze nieuwe methode COFFEE.

Voor deze nieuwe methode hebben wij het COFFEE dashboard ontwikkeld. Met dit systeem bieden wij onze adverteerders de mogelijkheid om één centraal systeem te hebben waar de e-mailcampagne op het gebied van e-mailtracking, gedrag, fulfilment en databasemanagement gemonitord kan worden.

Motivatie
Onderzoek wijst uit dat motivatie een enorme rol speelt bij het realiseren van gedragsverandering. In het COFFEE systeem wordt gedrag uit verschillende systemen centraal opgeslagen waar een motivatiescore aan wordt toegevoegd. Deze score is gebaseerd op het behavorial model van professor B.J. Fogg van Stanford University. Door een betere prospect relatie wordt gedrag meer voorspelbaar gemaakt wat resulteert in hogere conversies.

Het dashboard
Binnen het dashboard is het gedrag per profiel inzichtelijk gemaakt. Zoals opens, clicks, conversies, bron van de conversie et cetera. Niet alleen per e-mailing, maar van de gehele conversiefunnel. Conversies uit alle kanalen worden geregistreerd (e-mail, social, websites, telemarketing, DM, et cetera) waardoor een totaal inzicht gecreëerd wordt. aan dit gedrag wordt de bovengenoemde motivatiescore toegekend. Hierdoor kan onze adverteerder zien hoe gemotiveerd de prospect is en en welke vervolgstap aangeboden kan worden via welk kanaal.

Bekijk hier het resultaat van uw COFFEE campagne:

Inloggen