Het optimaliseren van landingspagina’s en campagnes is een continue proces. Een proces wat u wellicht veel tijd kost. Een nieuw concept bedenken, testen aan/uit zetten en monitoren, vormgevers die aan de slag moeten, effectieve copy die geschreven moet worden en vervolgens het resultaat analyseren.

OMG/Brainshuffle heeft jarenlange ervaring in het optimaliseren van online marketing campagnes voor haar adverteerders. Wij converteren leads naar klanten met neuro-psychologische inzichten én geven uw campagne een conversieboost. Hoe we dat doen? U leest het hier.

Het toepassen van neuromarketing voor meer conversie

Wist u dat 95% van onze beslissingen in ons onderbewuste wordt bepaald?

Ons gedrag komt voort uit emotionele en intuïtieve processen in ons brein.
Vaak verklaren we ons gedrag achteraf pas met ons bewuste, rationele brein.

Neuromarketing gaat verder dan traditionele marketing, het richt zich op de échte aanvoerder in het hoofd van uw klant: het onderbewuste. Hiermee wordt marketing verbazend effectief.

Bekijk onze cases

A/B testen met verleidingstechnieken

Nieuwe neuromarketing technieken (ofwel verleidingstechnieken) passen wij toe in al onze campagnes en testen we met behulp van A/B testen. De winnende variant gaat door en wordt weer door getest om maximale conversies te bereiken.

Wat zijn verleidingstechnieken?

Wist u dat?

Door al jaren te testen en altijd op zoek te zijn naar verbetering, hebben we door de jaren heen belangrijke inzichten verkregen. Wist u bijvoorbeeld dat:

  • De ‘betalingspijn’ kleiner wordt wanneer u geen euroteken voor de prijs toont?
  • Ogen en pijlen de kijkrichting van uw bezoeker sturen?
  • Felle kleuren goedkoop ogen en fletse kleuren minder geloofwaardig?
Lees meer in onze blog

Ontdek het zelf!

Onze Persuasion Game is dé manier voor marketeers om patronen te doorbreken en conversieverhoging te realiseren. Door gebruik van het kaartspel worden creatieve ideeën geboren. Voorheen ontstond dat idee vanuit een onderbuikgevoel. Door deze tool komt het idee nu voort uit neurowetenschappelijk onderzoek waarin de werking van een techniek is bewezen.

Vraag de game aan