COFFEE. Van leads naar klanten met e-maildriven marketing

Het oriëntatie proces voor een aankoopbeslissing is steeds meer verschoven naar online. Mensen willen niet meer onaangekondigd gebeld worden en fysieke DM’s zijn vaak te duur. E-mail is het voorkeurskanaal voor de commerciële dialoog geworden; het is relevant, laagdrempelig, non-intrusive en meetbaar. Met de COFFEE methode spelen we in op deze ontwikkelingen. COFFEE staat namelijk voor Conversion Optimisation Funnel For Effective Engagement. Hiermee werven we leads die we converteren naar nieuwe klanten met behulp van een e-mail driven strategie.

Wat is COFFEE?

COFFEE  is onze unieke vorm van marketing automation. Met COFFEE bouwen we voor u een e-mail database op met leads. Deze leads ontvangen campagnes afgestemd op gedrag. Op basis van de door ons ontwikkelde scoringsmethode stemmen we deze vervolgcampagnes af. Hiermee meten we de mate van motivatie van uw propects om tot een aankoop over te gaan.

Meer over de COFFEE methode

Het COFFEE dashboard

Eèn centraal systeem waar de marketeer zijn e-maildriven campagne kan monitoren op gebied van e-mailtracking, gedrag, fulfilment en database management. Dat is wat het unieke COFFEE dashboard biedt. Door in het dashboard tevens de motivatie per prospect inzichtelijk te maken is het mogelijk om relevante vervolgstappen te bepalen en in te zetten binnen de conversiefunnel.

Bekijk het dashboard

Waarom COFFEE?

Met COFFEE van OMG werven wij kwalitatieve e-mail leads voor u die we middels engagement- en conversiecampagnes converteren deze naar nieuwe klanten. Net zoals van kwalitatieve koffiebonen, middels de juiste koffiemolen en de beste koffiemachine, de meest heerlijke kop koffie wordt gezet. Nieuwsgierig naar COFFEE? Bekijk de cases!

Bekijk onze COFFEE cases

Benieuwd wat COFFEE voor u kan betekenen?

Ik praat u graag bij! Bel mij op 030 – 750 4015 of stuur mij een e-mail.
Letty de Nijs | Creatief Directeur OMG/Brainshuffle

 

 

Contact opnemen