cba_eventueel voor sfeerbeeld voorkant

Conversie creëren met bewustwording

 

OMG/Brainshuffle heeft voor Centraal Beheer een COFFEE e-mailstrategie opgezet om nieuwe klanten te werven. Doelstelling: het werven van aanvragen voor van autoverzekeringen.

Een belangrijk onderdeel van deze campagne was de “Stelt u eens voor” mailing. Met deze mailing creëerden we bewustwording zodat de ontvangers zich beter kunnen inleven in de redenen waarom je je eigenlijk moet verzekeren (om bij de volgende stappen van de campagne meer geneigd zijn om te converteren). De ontvangers van de e-mail werden geleid naar een landingspagina met een test waarbij we met behulp van Gamification de lezers bewust maakten van het aanvragen van een autoverzekering.

 

52.5 %
opende de engagement mail
19.5 %
klikte door naar de landingspagina
79 %
van de kliks rondde de test af

Wilt u meer lezen over deze case?

Download de case en ontdek hoe engagement hebben gecreëerd voor Centraal Beheer!