Uniformiteit creëren in de e-mailmarketing strategieWUR afbeelding case pagina website

 

Wageningen University & Research (WUR) heeft OMG benaderd voor de optimalisatie van de e-maildriven marketing strategie. WUR had te maken met een aantal uitdagingen: gebrek aan uniformiteit in de verzonden mailings, verschil in de inhoudelijke wensen vanuit de afdelingen en de wens om met de e-mailontwikkelingen mee te gaan.

Na onderzoek van de bestaande uitingen en de wensen van Wageningen University hebben we een uitgebreid adviesrapport geschreven en templates gecreëerd voor mailings voorzien van technische e-mail innovaties en neuromarketing toepassingen.

Benieuwd naar de nieuwe templates en de motivatie achter het design en de techniek?
In de onderstaande case delen wij onze eye openers.

1
Compleet adviesrapport ter optimalisatie van e-mails en landingspagina's
2
nieuwe e-mailtemplates
19
pagina's tellend adviesrapport

Wilt u meer weten over deze case?

Download hier de gehele case en lees meer over hoe wij WUR geadviseerd hebben!

 OMG heeft ons laten zien hoe wij met onze mailings positief kunnen opvallen in een tijd waar mensen overspoeld worden met e-mails. OMG benadert dit vanuit de neuromarketing gedachte. Dit sprak ons erg aan en heeft ons de onderbouwde inzichten gegeven waar we naar op zoek waren. Wij hebben een concreet advies gekregen welke we nu vertalen naar de praktijk. 

Gemma Kregting – Wageningen University & Research.



Komt u graag met ons in contact?

Bent u net zo enthousiast over ons verhaal als wij zelf? Download dan zeker de OMG/Brainshuffle take-away, meld u aan voor de update mail met tips & ontwikkelingen of plaats een belverzoek voor meer informatie.