De e-mailbranche staat niet stil. Er zijn constant nieuwe gebeurtenissen, producten en trends die we in de gaten willen houden. Gelukkig zijn er genoeg interessante blogs om bij te lezen over e-mailmarketing, creatie en techniek. Wij houden voor u de meest interessante artikelen bij en houden u op de hoogte van wat er bij ons speelt. Lees snel verder!

Bekentenissen van een e-mailmarketing specialist - In dit artikel gaan we het hebben over de donkere krochten van e-mailmarketing...

Lees meer

De top 5 conversie optimalisatie tools waar geen e-mailmarketeer meer zonder kan - Verander jij nog steeds de CTA-button vanwege...

Lees meer

Vorige week veroverden we de tweede plek in de “Email design hunt”. Tijd om in gesprek te gaan met de designer...

Lees meer

[VIDEO] Van concept naar conversies - Het ontwikkelen van een e-mailcampagne is meer dan alleen het maken van...

Lees meer

Op woensdag 31 januari om 16.30 hoorden we eindelijk, na lang wachten, het verlossende woord...

Lees meer

Contrasteren kan je leren! - Heerlijk vind ik ze. Van die tv programma’s waar make-overs in gehouden worden...

Lees meer

Wees invloedrijk met 'voor-overtuigen' - Ontdek de nieuwste techniek van Cialdini en hoe je dit zelf kan toepassen

Lees meer

Hoe uniek is jouw doelgroep? - Als marketeer heb jij je doelgroep in kaart gebracht. Maar heb je wel eens nagedacht over de...

Lees meer

Wat de marathon uitrennen, 40 jaar worden en je snor laten staan met elkaar te maken hebben...

Lees meer

Verhaal achter de HappyFact: 52% van de consumenten verlaat de landingspagina omdat het uiterlijk niet bevalt...

Lees meer

Hoe combineer je succesvol tekst met afbeeldingen? - Zeker in het mobiele tijdperk waar we in zijn beland, is het gebruik....

Lees meer

5 manieren om je nieuwsbrief een conversieboost te geven - Wil je meer conversies realiseren zonder meteen...

Lees meer

Het verhaal achter de happyfacts: e-mailcampagnes met marketing automation behalen 21% van de totale e-mailomzet...

Lees meer

Be there or be square - Ben jij al bekend met het FOMO virus? Grote kans dat ook jij er al mee besmet bent, al jarenlang!

Lees meer

Verhaal achter de HappyFacts - 72% van de consumenten verwijdert een e-mail als deze niet goed zichtbaar is op mobiel

Lees meer

Top 5 content innovaties - Tegenwoordig is het mogelijk om de content-beleving te versterken met prachtige designs en interactieve...

Lees meer

De 8 toverwoorden in e-mail - Deze woorden zijn makkelijk, verleidend én effectief in het verhogen van engagement en in het...

Lees meer

Hoe UX friendly ben jij? - Met deze simpele theorie ontdek je hoe jouw website gebruiksvriendelijker wordt en de aandacht...

Lees meer

Top 5 conversietips van Bert & Ernie - Ontdek nu vijf originele en converterende verleidingstechnieken met praktische...

Lees meer

Kijk eens door de ogen van de consument - We willen steeds meer inzicht in het gedrag van de consument. Hoe bekijken zij...

Lees meer

Wat UX designers kunnen leren van psychologie. Lees hier hoe je theorieën uit de psychologie om kan zetten naar...

Lees meer

Gebruik kleurpsychologie om je conversie een boost te geven! - Met het inzicht in welke kleuren voor welke emoties zorgen, speel je...

Lees meer

Hoe overtuig je de subjectline-scanner? - De subjectline is je eerste contactmoment met de consument en bepaalt of jouw mail geopend...

Lees meer

5 redenen waarom je dankbaar kan zijn voor je nieuwsbriefafmeldingen - Je kan een hoop leren van je afmeldingen...

Lees meer

3 verleidingstechnieken om jouw marketing te verbeteren - Ontdek nieuwe technieken die jouw campagnes een boost..

Lees meer

Do as EYE say - Ontdek hoe en waarom onze ogen zo succesvol zijn in het trekken en sturen van de visuele aandacht.

Lees meer

"De voorspelling van de monniken" - Lees hier de belangrijkste e-mail design trends van 2016 en de verwachtingen voor 2017.

Lees meer

Graag stellen wij onze nieuwe collega Swen voor. Hij gaat aan de slag als webdeveloper. Hij is gek van hardlopen en ...

Lees meer

Happy birthday to.. me! - Letty was vorige week jarig en ontving prachtige verjaardagsmails. Maar wat kan er verbeterd worden?

Lees meer

Waarom zijn mannen in pak de rattenvanger van marketing? Autoriteit werkt zo overtuigend omdat...

Lees meer

Verleidingstechniek uitgelicht: Repetition - Lees hier meer over de kracht van herhalingen en de toepassing van deze techniek...

Lees meer

Hoe haal jij het meeste uit jouw e-mail data? - Data. Wat houden we er toch van. De mogelijkheden zijn eindeloos en...

Lees meer

Eventverslag Emerce Engage – Hoe haal je het maximale uit je database? 8 december vond het evenement over databases plaats...

Lees meer

Wat doet een Front-end developer bij OMG? - Altijd al willen weten wat de heren bij studio dagelijks doen en maken? Lees het hier!

Lees meer

Eventverslag Emerce DARE - op donderdag 30 november vond DARE plaats. Hét event voor designers en ook wij namen een kijkje.

Lees meer

Mobiele en desktop mailings – het verschil -
Hoe zorgen we er als marketeer voor dat onze e-mails ook op mobiel een impact maken?

Lees meer

Wat doet een stagiair bij OMG/Brainshuffle? - We nemen een kijkje in de keuken van OMG/Brainshuffle als stagiair..

Lees meer

Wat zijn verleidingstechnieken? - Noem het verleidingstechnieken, persuasion technieken of gedragsprincipes. Het zijn benamingen...

Lees meer

Verleidingstechniek uitgelicht: Completion - Een van onze persuasion game technieken is completion. Maar wat houdt dat eigenlijk in?

Lees meer

Onze top 4 favoriete verleidingstechnieken - Onze designers werken iedere dag met verleidingstechnieken. Maar wat zijn hun favorieten?

Lees meer

Persuasion game uitgelicht: Loss aversion - De angst om te verliezen is ongeveer twee keer zo groot als het fijne gevoel dat winnen oplevert...

Lees meer

[Infographic] 10 tips voor een mobiel responsformulier - Het verschil in de beleving van mobiele e-mails en desktop mailings is groot..

Lees meer

E-mailoptimalisatie 4. – de bedankpagina - Deel vier inmiddels van mijn blogreeks over e-mailoptimalisatie. Deze keer gaat het over de bedankpagina.

Lees meer

Geef je mobiele mailings een boost! - “De beleving van een e-mail is anders op mobiel dan op desktop” Dat blijkt uit het DDMA...

Lees meer

Frustraties van een e-maildesigner: de e-mailclients - Heb jij veel e-mailaccounts.? Misschien een stuk of twee, drie? Grote kans van wel...

Lees meer

3. E-mailoptimalisatie: de landingspagina optimaliseren - Inmiddels zijn we beland bij het derde deel van mijn blogreeks over e-mailoptimalisatie...

Lees meer

Conversieoptimalisatie met prijspsychologie - Er zijn heel veel mogelijkheden om de conversie te optimaliseren met behulp van cijfers...

Lees meer

Kies jij de weg van de minste weerstand? - We vergeten snel dat het meeste van ons werk bepaald wordt door hoe de ontvanger ons werk ervaart...

Lees meer

Hoe maak je je e-mail mobile-proof? - Werken, studeren, sporten en afspreken met familie en vrienden. We zijn er met z’n allen maar druk mee...

Lees meer

E-mailoptimalisatie: 2. De e-mail optimaliseren - Om het allemaal overzichtelijk te houden, geef ik in 5 blogs inspiratie over optimalisatie...

Lees meer

10 tips voor social proof toepassingen die nét even anders zijn - Hoe pas je het op een originele manier toe zodat het ook werkt?

Lees meer

E-mailoptimalisatie: 1. Inboxoptimalisatie - We beginnen bij het begin. Hoe optimaliseer je de onderwerpregel en preheader?

Lees meer

Verleidingstechniek uitgelicht: Choice Overload - Keuzes? Geen pretje voor ons brein – Keuzes, keuzes, keuzes… Heb jij weleens moeite...

Lees meer

Persuasion game uitgelicht: Bizareness effect - Mensen houden van bizarre dingen. Dit moet niet onbekend voor je zijn, toch? Het journaal...

Lees meer

Interview met de Persuasion Game designer - Bijna 2 jaar geleden begon de eerste stagedag van Minke Kroon bij OMG.

Lees meer

Hoe gaat een Persuasion Game brainstorm in zijn werk? - U heeft de Persuasion Game van OMG aangevraagd en inmiddels in uw bezit. Maar wat nu?

Lees meer

A/B testen bij OMG - Het testen van elementen in campagnes is altijd een van de belangrijkste onderdelen van OMG geweest. We weten ten slotte dat...

Lees meer

Persuasian Game uitgelicht: Self efficacy - Een trofee na het winnen van een wedstrijd. Facebooklikes. Positieve reacties op uw blog. Allemaal...

Lees meer

Effectief brainstormen: 1 onweerstaanbare tip - Wie heeft het niet gedaan: om out of the box te kunnen denken wordt er een brainstorm georganiseerd...

Lees meer

In 7 stappen een converterende e-mailtekst - Stelt u zich eens voor: een pakkende, begeleidende tekst in uw e-mail die ervoor zorgt dat de lezer doorklikt...

Lees meer

OMG combineert neurologie met leadgeneration - Een conversie verbetering van maar liefst 36.6%, dat laat je toch niet liggen? Neurologisch inzicht...

Lees meer