E-mail trends 2017: Wat kunnen we verwachten?

16 Dec 2016

Het einde van het jaar nadert. En dit betekent dat we een blik op de lijnen van onze handpalmen werpen om te zien wat de toekomst ons gaat brengen. De toekomst biedt oneindig veel mogelijkheden en om het overzichtelijk te houden ga ik het hebben over e-mail. Wat gaat e-mailmarketing …
Lees verder

DDMA Data dag – Nemen computers de wereld over?

11 Nov 2016

Hoe worden strategie, techniek, creatie en marketing ingezet om een relevante, gebruiksvriendelijke en data-driven klantinteractie mogelijk te maken? Op 10 november kregen we de antwoorden tijdens de DDMA Data Dag in Pakhuis de Zwijger. OMG was er bij en zet de belangrijkste besproken punten op een rij. Artificial Intelligence Ook …
Lees verder

New business of COFFEE afspraken?

12 Sep 2016

Is het vinden van nieuwe klanten makkelijk? Niet echt. Cold calling werkt niet meer en adverteren werkt steeds minder goed. Daarom hebben wij op basis van 20 jaar ervaring met online leadgeneratie een methode ontwikkeld die werkt: COFFEE. Waarom COFFEE? U leest het hier: Hoe vindt u nieuwe klanten?  

Nieuwe collega’s

09 Sep 2016

De afgelopen maanden hebben we nieuwe collega’s mogen verwelkomen! Laura zal OMG/Mailmedia versterken als Campaign Manager en Kirsten is werkzaam bij OMG/Netdirect. We stellen ze graag aan u voor:   Laura Heimgartner- Hoencamp Campaign Manager OMG/Mailmedia Als Campaign Manager gaat Laura met de klant aan de slag om een succesvolle …
Lees verder

Van Direct Marketing naar Product Getting

11 Mei 2016

E-mail marketing als basis voor een oplossing Uit onderzoek onder consumenten blijkt dat e-mail het voorkeurskanaal is voor commerciële communicatie. Daardoor is e-mailmarketing één van de meest effectieve manieren om doelgroepen te faciliteren in hun koopmotivatie.   Uiteraard hebben we het over compliant en relevante e-mailmarketing. Onder relevant verstaan we dat …
Lees verder

OMG behaalt beveiligingslabel Goud van DDMA

04 Feb 2016

Bewustwording van beveiligingsrisico’s en hier naar handelen is een van de grootste prioriteiten van OMG. Daarom hebben wij de DDMA security check doorlopen. Met succes, want wij hebben het label beveiligingslabel Goud behaald! Wat is de DDMA security check? De DDMA vindt het belangrijk dat organisaties zich bewust worden van beveiligingsrisico’s. …
Lees verder

De Webwinkel vakdagen 2016

03 Feb 2016

Als één van de creatievelingen binnen mijn afdeling, de studio, ben ik graag op de hoogte van de laatste foefjes en toefjes in de online wereld. Daarom besloot ik in een gekke bui om naar de Webwinkel vakdagen 2016 te gaan! Niet zo zeer voor de standaard netwerk praatjes (een leuke …
Lees verder

Marketing 2016: motiveren of faciliteren?

02 Feb 2016

Vroeger maakte je een product. Om dit verkopen probeerde je de mensen die je kon bereiken te overtuigen waarom ze dit product zouden moeten kopen. En in een aantal gevallen lukt dat, meestal aan een klein deel van de potentiële doelgroep. Waarom? Een belangrijke oorzaak is dat een concurrent een …
Lees verder

Wat is Neuromarketing

15 Nov 2015

Wanneer u als marketeer aan de slag wilt gaan met neuromarketing, is theorie van de werking van onze hersenen de eerste stap. Hier zijn vele theorieën over en we weten nog lang niet alles over hoe ons brein werkt. Wat we al wel weten, en waar wij als marketeers wel …
Lees verder

E-mail: waarom dat slechte imago?

07 Okt 2015

Tijdens mijn dagelijkse werk kom ik veel artikelen tegen over waarom e-mail een goed kanaal is om als marketeer in te zetten. Natuurlijk zit ik ook in de e-mailwereld en ik ben dol op deze artikelen. Het geeft toch een gevoel dat je bezig bent met een goed product. Het …
Lees verder

  • Pagina 1 van 2
  • 1
  • 2

Let's make online marketing work!