E-mail ontwikkelingen: Less is more

21 Mrt 2017

Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van e-mail in 2017? Sendgrid heeft een rapport uitgebracht over het e-mail gebruik gedurende de maand januari. Het rapport heeft meer dan 50 biljoen e-mails geanalyseerd van 100.000 verzenders verspreid over 25 verschillende industrieën. De belangrijkste bevindingen hebben we voor je op een …
Lees verder

E-mail: Wees onderscheidend en futureproof

28 Feb 2017

Welke e-mail marketingtrends hebben in 2017 een echte kans van slagen? Blinker heeft 4 experts gevraagd naar dé trends van 2017 en de meeste interessante trends voor ons op een rij gezet. De trends gaan over e-mail marketing in combinatie met social media, content en design. 1. Integratie van social media en …
Lees verder

Creëer Thumb-stopping content

23 Feb 2017

Als marketeers weten we hoe belangrijk mobile is voor onze marketingstrategie. Maar waarom is het belangrijk, waar moeten we rekening mee houden en hoe maak je jouw mobiele marketingstrategie succesvol? Wij hebben het uitgezocht en verschillende artikelen en onderzoeken verzameld met betrekking tot search marketing, mobile first design en e-mailmarketing. Al …
Lees verder

E-mail trends 2017: Wat kunnen we verwachten?

16 Dec 2016

Het einde van het jaar nadert. En dit betekent dat we een blik op de lijnen van onze handpalmen werpen om te zien wat de toekomst ons gaat brengen. De toekomst biedt oneindig veel mogelijkheden en om het overzichtelijk te houden ga ik het hebben over e-mail. Wat gaat e-mailmarketing …
Lees verder

DDMA Data dag – Nemen computers de wereld over?

11 Nov 2016

Hoe worden strategie, techniek, creatie en marketing ingezet om een relevante, gebruiksvriendelijke en data-driven klantinteractie mogelijk te maken? Op 10 november kregen we de antwoorden tijdens de DDMA Data Dag in Pakhuis de Zwijger. OMG was er bij en zet de belangrijkste besproken punten op een rij. Artificial Intelligence Ook …
Lees verder

New business of COFFEE afspraken?

12 Sep 2016

Is het vinden van nieuwe klanten makkelijk? Niet echt. Cold calling werkt niet meer en adverteren werkt steeds minder goed. Daarom hebben wij op basis van 20 jaar ervaring met online leadgeneratie een methode ontwikkeld die werkt: COFFEE. Waarom COFFEE? U leest het hier: Hoe vindt u nieuwe klanten?  

Nieuwe collega’s

09 Sep 2016

De afgelopen maanden hebben we nieuwe collega’s mogen verwelkomen! Laura zal OMG/Mailmedia versterken als Campaign Manager en Kirsten is werkzaam bij OMG/Netdirect. We stellen ze graag aan u voor:   Laura Heimgartner- Hoencamp Campaign Manager OMG/Mailmedia Als Campaign Manager gaat Laura met de klant aan de slag om een succesvolle …
Lees verder

Van Direct Marketing naar Product Getting

11 Mei 2016

Uit onderzoek onder consumenten blijkt dat e-mail het voorkeurskanaal is voor commerciële communicatie. Daardoor is e-mail marketing één van de meest effectieve manieren om je doelgroep aan te spreken, hun aandacht te trekken én de koopmotivatie te faciliteren. Ontdek de mogelijkheden van het inzetten van e-mail als marketingstrategie! We zetten ze …
Lees verder

OMG behaalt beveiligingslabel Goud van DDMA

04 Feb 2016

Bewustwording van beveiligingsrisico’s en hier naar handelen is een van de grootste prioriteiten van OMG. Daarom hebben wij de DDMA security check doorlopen. Met succes, want wij hebben het label beveiligingslabel Goud behaald! Wat is de DDMA security check? De DDMA vindt het belangrijk dat organisaties zich bewust worden van beveiligingsrisico’s. …
Lees verder

De Webwinkel vakdagen 2016

03 Feb 2016

Als één van de creatievelingen binnen mijn afdeling, de studio, ben ik graag op de hoogte van de laatste foefjes en toefjes in de online wereld. Daarom besloot ik in een gekke bui om naar de Webwinkel vakdagen 2016 te gaan! Niet zo zeer voor de standaard netwerk praatjes (een leuke …
Lees verder

  • Pagina 1 van 3
  • 1
  • 2
  • 3

Let's make online marketing work!